Спеціальні програмні забезпечення для будівничих підприємств значно спрощують реалізацію технічних проектів і допомагають в розвитку бізнесу. Компанія ІМПУЛЬС-ІВЦ співпрацює з державними та приватними підприємствами, які віддають перевагу якісному програмному забезпеченню для отримання ефективного результату.
Основні причини для автоматизації бізнес-процесів
Автоматизація бізнес-процесів допоможе оптимізувати діяльність підприємства і налагодити співпрацю між підрозділами. Причини для додаткового програмного забезпечення:
- стандартизація роботи будівельної галузі;
- обробка даних для встановлення загальної ситуації по фінансовій системі організації;
- моніторинг кадрової інформації.
З урахуванням цих основних причин, будівельні компанії вибирають наше програмне забезпечення, як гарант надійності та налагодження робочого процесу підприємства.

Ми пропонуємо системне забезпечення, яке у комплексі дозволяє автоматизувати процеси будівництва і фінансування, підвищити продуктивність і здійснювати документообіг.
Програма для будівельної організації
«Бухгалтерія будівельної організації» виконує такі функції:
- формування грошових і негрошових внесків замовника, а також внесків адміністрації підприємства;
- розрахунок витрат підрядників понад норми попереднього кошторису;
- ведення обліку будівельних робіт які здійснюються силами компанії, або сторонніми підрядниками;
- облік запасів виробництва по всіх підрозділах: складські матеріали, спецодяг, обладнання та інвентар для ведення будівельних робіт;
- розрахункова звітність по оплаті замовників і розрахункам з найманими підрядниками;
- акти звірок по всім філіям підприємств для формування загальної суми внутрішньогосподарських витрат.
Використання цієї програми покращить організацію будівельно-монтажних робіт і допоможе оптимізувати витрати компанії згідно з встановленим кошторисом.
Керування фінансами
Використання «Підрядник будівництва 4.0. Керування фінансами» дозволить здійснити:
- формування плану будівництва;
- контроль діяльності підприємства та окремих працівників;
- облік будівельно-монтажних операцій, витрат виробництва, використання матеріалів і роботи будівельної техніки;
- моніторинг розрахунків з клієнтами і підрядниками;
- проведення аудиту, ревізій та інвентаризацій бухгалтерських документів і цінних паперів;
- аналіз руху грошових коштів між замовниками і постачальниками.
В результаті використання даного системного забезпечення ви отримаєте повну інформацію по руху грошових коштів, а також з виконання планів фінансування. Це значно підвищить продуктивність управлінського і фінансового підрозділів.
Управління будівельним виробництвом
«Підрядник будівництва 3.0. Управління будівельним виробництвом» виконує наступні функції:
- створення календарного планування для великої кількості будівничих проектів;
- формування витрат матеріалів, які потрібні для конструкції окремого об’єкту;
- ведення обліку виконаних робіт зі сторони працівників компанії, а також формування і контроль графіку роботи співробітників;
- створення графічного плану виконання роботи, що допомагає здійснювати моніторинг ефективності процесів і виявляти критичні моменти;
- поділ прав доступу керівників підрозділів і визначення індивідуальної відповідальності на кожному етапі виконання проекту.
В результаті корпоративне програмне забезпечення значно спрощує роботу працівників компанії підрядника і допомагає обробити і проаналізувати великий обсяг інформації по одному, або кількох об’єктах будівництва.